Doen er zich binnen de garantietermijn van 3 maanden gebreken voor die op het moment van aankoop niet zichtbaar waren, dan word je Spijkerbikes fiets kosteloos hersteld, met inachtneming van onderstaande voorwaarden. De gebreken dienen binnen de garantietermijn aan ons vermeld te worden. Direct na vaststelling van het gebrek dien je dit te vermelden op vertoon van je garantiebewijs en je aankoopbewijs.

De aanspraak op garantie geldt niet voor:

– diefstal of verlies van de fiets
– verwering van lak of roestvorming door klimatologische invloeden (regen, sneeuw etc.)
– slijtage van onderdelen zoals remblokken, binnen- en buitenbanden, zadel
– wijzigingen aan het uiterlijk van de fiets die de werking niet be├»nvloeden
– schade ontstaan door vervoeren van de fiets door de klant

Op alle verkochte fietsen zit standaard 3 maanden garantie. De garantie is van toepassing op de volgende onderdelen: frame, trapas, achter- en vooras. Op de wielen en (lekke) banden kan geen garantie worden geven. Mocht er iets anders mis zijn met de fiets, neem alsnog even contact met ons op en wij zorgen voor een passende oplossing. Neem contact op met info@spijkerbikes.nl voor garantie kwesties.

Mocht je niet tevreden zijn met de fiets, dan mag je deze binnen 14 dagen ruilen voor een andere fiets of retour doen. In het laatste geval krijg je het volledige aankoopbedrag terug. Je dient de fiets dan wel zelf bij ons te retourneren. 

Link naar Privacyverklaring